a/a
27. 10. 2017
Razvoj kakovosti izobraževanja odraslih : notranje in zunanje presojanje kakovosti
V letih 2007 in 2008 smo na Andragoškem centru opravili obsežno empirično študijo v omrežju izvajalcev formalnega srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja odraslih o nekaterih temeljnih vprašanjih notranjega in zunanjega presojanja kakovosti. Ugotovitve naj bi bile ena od strokovnih podlag za načrtovanje nadaljnjega razvoja tega področja. Izsledke, dobljene v empiričnem delu, smo želeli v nadaljevanju še dodatno osvetliti z razpravami med zastopniki še nekaterih drugih pomembnih interesnih skupin. V ta namen smo januarja 2008 izpeljali štiri fokusne skupine. Fokusne skupine je sestavljalo 41 strokovnjakov iz izobraževanja in sorodnih ved, gospodarstva, sindikatov, izvajalcev izobraževalnih programov. V publikaciji so podrobneje predstavljena tematika in potek delovanja fokusnih skupin ter mnenja in stališča, ki so jih ob posameznih vprašanjih prispevali udeleženci.