a/a
31. 7. 2019
Poročilo o spremljanju po modelu presojanja in razvijanja kakovosti v svetovalnih središčih za izobraževanje odraslih v letu 2015
Spremljanje je eden od štirih načinov presojanja in razvijanja kakovosti po Modelu presojanja in razvijanja kakovosti v svetovalnih središčih za izobraževanje odraslih, ki se je v dejavnost svetovalnih središč začel vpeljevati v letu 2009.
V svetovalnih središčih za izobraževanje odraslih (središčih ISIO) je spremljanje potekalo v skladu z Načrtom spremljanja posameznih področij, standardov kakovosti, kazalnikov ter meril, določenih z modelom presojanja in razvijanja kakovosti v svetovalnih središčih za izobraževanje odraslih v letu 2017, ki ga je pripravil ACS.
V 14 središčih ISIO po Sloveniji je spremljanje potekalo v skladu z Načrtom spremljanja posameznih področij, standardov kakovosti, kazalnikov ter meril, določenih z modelom presojanja in razvijanja kakovosti v svetovalnih središčih za izobraževanje odraslih v letu 2015, ki ga je pripravil ACS.
Spremljanje dejavnosti središč ISIO za leto 2017 je potekalo po štirih fazah, in sicer: priprava načrta, potek spremljanja, priprava letnega poročila o spremljavi in analiza ter priprava načrta potrebnih ukrepov in vpeljevanje.
V spremljanje je bilo v letu 2015 v skladu z modelom zajetih osem od desetih temeljnih področij presojanja in razvijanja kakovosti v svetovalnih središčih. V spremljanje nista vključeni dve področji: vodenje, upravljanje, organiziranost in učinki.