Andragoški center Slovenije

Andragoški

Poročila o projektih Archives | Page 4 of 5 | Andragoški center Republike Slovenije

22. 1. 2018

Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2011 do 2014: predstavitev dosežkov aktivnosti 2: Ugotavljanje, vrednotenje in priznavanje neformalnega učenja odraslih od 2012 do 2014

Ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja odraslih od 2012 do 2014 je ena od dveh aktivnosti, ki smo ju na Andragoškem...

22. 1. 2018

Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2011 do 2014: predstavitev dosežkov aktivnosti 1: Razvoj pismenosti odraslih od 2011 do 2014

Razvoj pismenosti odraslih je ena od dveh aktivnosti, ki smo ju na Andragoškem centru Slovenije izpeljevali v sklopu projekta Razvoj...

22. 1. 2018

Motivacije in ovire pri izobraževanju za potrebe trga dela

Po podatkih poročila Evropske unije (EU) Employment and Social Situation Quarterly Review (2012) so trendi na trgu dela v evropskih...

22. 1. 2018

Main Results of the BeLL- Project : Research Report

The BeLL-project (2011-2014, www.bell-project.eu) was funded by the European Commission as a part of the EU funding stream “Studies and...

22. 1. 2018

Analiza in poročilo o Tednu vseživljenjskega učenja 2014

Projekt Tedna vseživljenjskega učenja (v nadaljevanju Teden ali TVU) presega sam festival učenja. Slednji že tradicionalno poteka tretji teden v...

22. 12. 2017

Pregled ponudbe izobraževanja odraslih v Sloveniji 2016/2017: zaključno poročilo

Naloga Pregled ponudbe izobraževanja odraslih v Sloveniji (Pregled IO) omogoča letno spremljanje in evidentiranje izvajalcev izobraževanja odraslih ter njihovih izobraževalnih...

22. 12. 2017

Analiza in poročilo o Tednu vseživljenjskega učenja 2016

V letu 2016 smo izpeljali 21. Teden vseživljenjskega učenja (v nadaljevanju Teden ali TVU), ki je že tradicionalno potekal tretji...

© 2020 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim