a/a
22. 8. 2019
Študijski krožki: iz korenin k novim izzivom za življenje v skupnosti
Učno gradivo, ki je prvič izšlo leta 2012, je namenjeno bodočim in že izkušenim mentorjem študijskih krožkov ter strokovni in širši javnosti.
Vsebino je pripravilo pet avtorjev: Damjana Urh, dolgoletna vodja Temeljnega usposabljanja mentorjev in vodij študijskih krožkov, je pripravila jedro učnega gradiva; mag. Tatjana Dolžan Eržen, dolgoletna vodja študijskih krožkov, sicer pa etnologija in kustosinja Gorenjskega muzeja, je v svojem prispevku analizirala in interpretirala prevladujočo vsebinsko izbiro, dediščino; Matej Cepin, mentor mlajše generacije, je na podlagi analize strukture udeležencev pripravil besedilo z naslovom Študijski krožki: prostor medgeneracijskega sodelovanja; dr. Nevenka Bogataj pa je v svojem prispevku na podlagi definicije pojma »skupnost« interpretirala prakso in potenciale študijskih krožkov za razvoj. Pri publikaciji je s statistično analizo podatkov za poglavje o medgeneracijskem sodelovanju v študijskih krožkih sodeloval tudi Franci Lajovic.