a/a
2. 2. 2024
Umestitev slovenskega znakovnega jezika v šolski sistem
V poročilu s podnaslovom Analiza podatkov o vključenosti gluhih in naglušnih odraslih v programih osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja so predstavljene ugotovitve o udeležbi gluhih in naglušnih odraslih v programih formalnega izobraževanja. Avtorici, Jasmina Mirčeva in Mirna Macur, sta si prizadevali odgovoriti na vprašanja, povezana s stopnjo udeležbe gluhih odraslih v programih osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja.
Raziskovali sta razloge za nizko udeležbo gluhih in naglušnih odraslih v programih formalnega izobraževanja, usposobljenost učiteljev in drugih strokovnih sodelavcev za delo s skupino gluhih in naglušnih, potrebe po izobraževanju gluhih in naglušnih odraslih in zaposlitvene možnosti. Predstavili sta tudi izkušnje z izobraževanjem te populacije v tujini. V publikaciji podajata prikaz sedanjega in preteklega stanja, ponujata pa tudi predloge za premislek in ukrepanje.