a/a
26. 11. 2018
Primernost postopkov in učinki ekspertnih zunanjih evalvacij v izobraževanju odraslih
V obdobju med letoma 2012 in 2016 se je v ekspertne zunanje evalvacije na področju izobraževanja odraslih vključilo 13 izobraževalnih organizacij. Izpeljavo smo ves ta čas načrtno spremljali, pristop ter metodologijo pa smo po vsakoletni zaključni evalvacijski delavnici z vsemi sodelujočimi sproti dopolnjevali ter nadgrajevali. Po petih letih izvajanja teh ekspertnih zunanjih evalvacij smo presodili, da je to dovolj dolgo obdobje, da ovrednotimo primernost postopkov, predvsem pa učinkov, ki so jih le-te imele v sodelujočih izobraževalnih organizacijah. V študiji smo opravili tudi premislek o vlogi, prihodnjem razvoju in umeščanju te vrste zunanjih evalvacij v sistem izobraževanja odraslih v Sloveniji.
Izpeljavo samoevalvacije je omogočilo Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.