Andragoški center Slovenije

Andragoški

a/a

27. 10. 2017

Kakovosti kot (z)možnost

Prav zanimivo je, da avtorju, ki se je z nekim delom poglobljeno ukvarjal kar
desetletje, v trenutku, ko bi moral napisati le še nekaj besed in z njimi
pospremiti bralce k prebiranju tega dela, zmanjka besed. Morda je prav
tako, saj je sedaj čas, da vzamete knjigo v roke bralci in ob prebiranju posameznih
poglavij po premisleku in interpretaciijah tudi prevzamete besedo.
Pri tem vas bo pot vodila skozi tri temeljna poglavja, ki združujejo poglede
na tri pomembna vprašanja kakovosti izobraževanja. Za vse, ki se ukvarjamo
s kakovostjo izobraževanja ali želimo kaj storiti za to, da bo naše delo boljše,
je najprej pomembno, da si vzamemo čas za premislek o tem, kako opredelitve
kakovosti nastajajo. Kaj vpliva na to, da bomo neki izdelek, storitev
ali v našem primeru izobraževalno dejavnost opredelili kot dobro, kakovostno?
Premisliti kaže o tem, kako vplivajo na naše opredeljevanje
kakovosti naše vrednote in naši interesi pa tudi, kako razpravljati o kakovosti
tedaj, ko se naše vrednote in naši interesi ne ujemajo z interesi in vrednotami
drugih.

Prenesi publikacijo

© 2019 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim