a/a
10. 8. 2022
V julijski številki novičnika predstavljajo sedem novih Cedefopovih publikacij
Nova številka Cedefop novičnika prinaša uvodoma zapis o spletnem seminarju, na katerem so predstavili ugotovitve raziskave in analize edinstvenega projekta CrowdLearn, udeleženci pa so razmišljali o njihovih posledicah za evropsko politiko spretnosti in izobraževanja.
V Novicah iz Cedefopa predstavljajo novo celovito poročilo Cedefopa z naslovom Teachers and trainers in a changing world. Poročilo za Slovenijo so pripravile Metka Šlander (CPI), Zala Gruden in Katja Jeznik (obe Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani). V nadaljevanju pišejo o prednostnih nalogah češkega predsedstva EU v drugi polovici leta 2022. Poudarjen bo razvoj spretnosti za prilagajanje spreminjajočim se okoliščinam, vključno z zelenim in digitalnim prehodom. Poročajo pa tudi o delavnici Cedefopa o upravljanju znanj in spretnosti v Sloveniji, kjer je bil ugotovljen jasen razvojni potencial za boljše in pravočasno obveščanje o znanjih in spretnostih.
V videu This is Cedefop! se prepustimo izvršnemu direktorju Jürgenu Siebelu, ki nam predstavi agencijo in predvsem, kaj počnejo za evropsko poklicno izobraževanje in usposabljanje, spretnosti in kvalifikacije.
Med publikacijami nam predstavljajo sedem novih, julijskih izdaj:
- The future of vocational education and training in Europe: volume 2,
- Intra-EU skills-based mobility of adult refugees,
- Built to last: apprenticeship vision, purpose, and resilience in times of crisis,
- Entrepreneurship competence in vocational education and training – Case study: Latvia,
- Cities in transition,
- Minimising early leaving from vocational education and training in Europe in
- Spotlight on VET Czechia.
V 7. epizodi Cedefopovih podkastov Skillset and match se Lore Schmid, Sorhna-Paule Perrot in Thomas Mellios strinjajo, da mora vsak, ki ima priložnost delati na Cedefopu in živeti v Solunu, to izkoristiti.
To pa še ni vse: napovedujejo še dogodke vse tja do oktobra in objavljajo javna naročila.