Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

10. 8. 2022

V julijski številki novičnika predstavljajo sedem novih Cedefopovih publikacij

Nova številka Cedefop novičnika prinaša uvodoma zapis o spletnem seminarju, na katerem so predstavili ugotovitve raziskave in analize edinstvenega projekta CrowdLearn, udeleženci pa so razmišljali o njihovih posledicah za evropsko politiko spretnosti in izobraževanja.

V Novicah iz Cedefopa predstavljajo novo celovito poročilo Cedefopa z naslovom Teachers and trainers in a changing world. Poročilo za Slovenijo so pripravile Metka Šlander (CPI), Zala Gruden in Katja Jeznik (obe Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani). V nadaljevanju pišejo o prednostnih nalogah češkega predsedstva EU v drugi polovici leta 2022. Poudarjen bo razvoj spretnosti za prilagajanje spreminjajočim se okoliščinam, vključno z zelenim in digitalnim prehodom. Poročajo pa tudi o delavnici Cedefopa o upravljanju znanj in spretnosti v Sloveniji, kjer je bil ugotovljen jasen razvojni potencial za boljše in pravočasno obveščanje o znanjih in spretnostih.

V videu This is Cedefop! se prepustimo izvršnemu direktorju Jürgenu Siebelu, ki nam predstavi agencijo in predvsem, kaj počnejo za evropsko poklicno izobraževanje in usposabljanje, spretnosti in kvalifikacije.

Kolaž slik, ki prikazuje vsebino 119. številke glasila CEDEFOP Newsletter.

Med publikacijami nam predstavljajo sedem novih, julijskih izdaj:

V 7. epizodi Cedefopovih podkastov Skillset and match se Lore Schmid, Sorhna-Paule Perrot in Thomas Mellios strinjajo, da mora vsak, ki ima priložnost delati na Cedefopu in živeti v Solunu, to izkoristiti.

To pa še ni vse: napovedujejo še dogodke vse tja do oktobra in objavljajo javna naročila.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content