a/a
4. 5. 2023
Prva letošnja številka Andragoških spoznanj o vključevanju, učenju tujih jezikov in evalvacijah študijskih programov
Šest prispevkov tokratne številke Andragoških spoznanj, kot je navedeno v uvodniku, tokrat ni vezanih na skupno temo. Kljub temu lahko rečemo, da imajo skupno rdečo nit – prihodnost izobraževanja in usposabljanja v smislu vključevanja oseb s posebnimi potrebami, učenja tujih jezikov, učenja na delovnem mestu in sprememb v zunanjih evalvacijah visokošolskega študija.
Monika Govekar Okoliš, Nina Breznikar in Katja Jeznik so pripravile obsežno oceno letošnjih Pedagoško-andragoških dni.
Med ocenami knjig najdemo recenzijo zbornika Sto.let.je znanja, ki ga je izdala Zveza ljudskih univerz Slovenije. Prispevek je pripravila mag. Nada Žagar, dolgoletna direktorica ZIK Črnomelj. Nina Vodopivec se v svoji recenziji osredotoča na letos izdano knjigo Prehodi od izobraževanja na trg dela: poskusi vstopanja v poklice blaginje in vključevanja na (trans)nacionalni trg dela (Barbara Samaluk, Založba Univerze v Ljubljani).
Tiskano različico lahko dobite v Knjižnici ACS, vsi prispevki pa so tudi prosto dostopni na spletu.