Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

30. 11. 2021

Četrta letošnja številka revije Elm Magazine je namenjena novi opredelitvi odpornosti

Odpornost je postala modna beseda, vendar je tudi pogosto kritizirana. Kaj dejansko pomeni v učenju in izobraževanju odraslih?

Heini Huhtinen svoj uvodnik z naslovom Exploring a contradictory topic requires both critical analysis and openness začne z besedami: »Ko smo se odločali za temo naše zadnje letošnje številke, smo v razpravi z uredniškim odborom hitro izpostavili odpornost. V skupini so bila zelo močna in nasprotujoča si mnenja o tem izrazu: nekateri so izrazili zaničevanje nad tem ‘modnim besednjakom’ in načinom, kako se ga uporablja brez oprijemljivega pomena …« Kot ugotavlja v nadaljevanju, je treba izraz na novo opredeliti.

Kolaž slik, ki prikazuje vsebino zadnje letošnje številke revije Elm Magazine.

Izobraževanje odraslih se mora po izhodu iz pandemije naučiti, kako nadaljevati na demokratičen in dostopen način. O tem teče beseda v prispevku Sare Pasino (Can non-formal education be the future of lifelong learning?).

Dva strokovnjaka s področja izobraževanja v intervjuju z naslovom Open online education ensures education for all delita svoja videnja o demokratičnem potencialu odprtega spletnega izobraževanja in virov. Prva je profesorica dr. Ebba Ossiannilsson, ki že že več kot 20 let raziskovalka, zagovornica in ambasadorka odprtega učenja in učenja na daljavo, drugi pa je dr. Andreas Rambow, svetovalec za izobraževanje z ekonomsko izobrazbo.

Kje je človeški element v digitalnem učenju? je naslov intervjuja s Seanom Michaelom Morrisom, ki meni, da mora biti digitalno izobraževanje, če želi biti boljše, bolj osredotočeno na ljudi in kritično mišljenje.

To je le nekaj poudarkov iz najnovejše številke Elm Magazine.

© 2022 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content