Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje je v okviru projekta Analitsko središče, v sodelovanju z Zavodom RS za šolstvo, Centrom RS za poklicno izobraževanje in Državnim izpitnim centrom, vzpostavilo novo spletišče www.zakakovost.si. Spletišče predstavlja enoten,...
18. 10. 2019
a/a
sandbox
am,sdasd
as,mdnas.d
Novosti v InfO-mozaiku: nove metodologije raziskovanj vplivajo na razlike v vrednostih
Zaradi novosti v metodologijah različnih statističnih raziskovanj so nastale velike razlike v vrednostih posameznih kazalnikov v izobraževanju odraslih. Pri interpretaciji teh statističnih podatkov in kazalnikov je pomembno, da smo z razlikami v metodologijah in...
Branje za vse: povabilo na nacionalni posvet ob dnevu pismenosti
Na mednarodni dan pismenosti, 8. septembra 2025, bo v Cankarjevem domu v Ljubljani potekal nacionalni strokovni posvet Branje za vse. Dogodek bo posvečen vprašanju, kako lahko branje postane dostopno prav vsakomur. Uveljavljeni predavatelji bodo prikazali, s kakšnimi...
Priložnosti za vseživljenjsko učenje: dosežki UIL v letu 2024
Leto 2024 je UNESCO Inštitut za vseživljenjsko učenje (UIL) posvetil krepitvi pravice do izobraževanja v vseh življenjskih obdobjih. Svet se sooča z velikimi spremembami – podnebnimi krizami, demografskimi premiki, tehnološkimi preobrati in družbenimi neenakostmi. V...
Avgustovski novičnik UIL: Učitelji kot vseživljenjski učenci, digitalne spretnosti in globalne pobude
V novi številki glasila UNESCO Inštituta za vseživljenjsko učenje (UIL) so v ospredju ključni trenutki in sveže pobude s področja izobraževanja odraslih in vseživljenjskega učenja. Izpostavljamo le nekatere. Poseben poudarek je namenjen mednarodni delavnici v...
Junijska številka IRE: Kritičen pogled na spremembe v času negotovosti
Izšla je nova številka revije International review of education (IRE). Poleg uvodnika prinaša šest raziskovalnih člankov in tri recenzije knjig. V uvodniku k junijski številki urednik Paul Stanistreet navaja, da se sicer »zdi nesporno, da živimo v … obdobju svetovne...
Podpora digitalni preobrazbi poklicnega izobraževanja in usposabljanja
Skupno raziskovalno središče Evropske komisije (JRC) je objavilo obsežno publikacijo Supporting the Digital Transformation of Vocational Education and Training. Raziskava prispeva k oblikovanju politik, ki zagotavljajo, da sistemi poklicnega izobraževanja in...
OECD opozarja: vrzeli v izobraževanju odraslih se povečujejo
OECD je objavil publikacijo Trendi v izobraževanju odraslih. Poročilo temelji na novih podatkih raziskave o spretnostih odraslih (PIAAC). Zanimivo bo za oblikovalce politik, izobraževalne ustanove in delodajalce, ki želijo oblikovati bolj vključujoče in odzivne...
Izboljšanje znanj odraslih s pomočjo individualnih učnih računov
OECD v novem podrobnem vodniku za oblikovalce politik predstavlja individualne učne račune (Individual Learning Accounts – ILAs) kot orodje za pospešitev pridobivanja znanj pri odraslih. Definirani so bili leta 2022 v Priporočilu Sveta o individualnih učnih računih....
Julijski novičnik LLLP Insights: Od Erasmus+ do digitalne vključenosti
Julijska številka glasila Platforme za vseživljenjsko učenje (LLLP) prinaša pester pregled dogajanja na področju izobraževanja, vključenosti in mladinskega dela v Evropi. Na letni skupščini 2. julija sta se mreži LLLP pridružila dva nova člana: Evropska mreža za...
sandbox: