a/a
27. 11. 2018
Samoevalvacijska študija o primernosti postopkov in učinkih ekspertnih zunanjih evalvacij v izobraževanju odraslih
V posebni rubriki spletne strani ACS – Digitalna bralnica – smo objavili obsežno samoevalvacijsko študijo z naslovom Primernost postopkov in učinki ekspertnih zunanjih evalvacij v izobraževanju odraslih.
Po petih letih izvajanja ekspertnih zunanjih evalvacij v izobraževanju odraslih smo na ACS presodili, da se na tej točki razvoja zaustavimo ter ovrednotimo primernost postopkov ekspertne zunanje evalvacije, predvsem pa učinkov, ki so jih te imele v sodelujočih izobraževalnih organizacijah. Avtorice študije – dr. Tanja Možina, Sonja Klemenčič in Jasmina Orešnik Cunja – so poleg tega opravile tudi premislek o vlogi, prihodnjem razvoju in umeščanju te vrste zunanjih evalvacij v sistem izobraževanja odraslih v Sloveniji.
Vabimo vas, da v e-Novičkah preberete tudi daljšo predstavitev samoevalvacijske študije.