Skip to main content

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

21. 11. 2025

Oktobrski novičnik ELM: učenje kot prostor opolnomočenja

V povzetku oktobrskih objav v ELM spoznamo portugalski projekt Citizens Xelerator. Z ustvarjalnimi delavnicami povezuje skupnosti, krepi državljanske veščine odraslih in pokaže, kako lahko ročna umetnost postane prostor dialoga in učenja.

Hugo-Henrik Hachem v svojem zapisu opozarja, da morajo razprave o umetni inteligenci temeljiti na enakovrednem dialogu med učitelji in udeleženci. Napačno zasnovani pristopi lahko namreč omejujejo kritično mišljenje in razvoj razumevanja.

Kolaž slik, ki prikazuje fotografije iz člankov oktobrske številke revije ELM 2025.

Iz Severne Irske prihaja navdihujoča zgodba o tem, kako lokalne organizacije z vseživljenjskim učenjem pomagajo ženskam, ki so preživele nasilje, pridobiti samozavest, nove kvalifikacije in dostop do zaposlitve.

Tommaso Caraccioli z Univerze v Würzburgu deli svoje razmišljanja o tem, kako lahko izobraževanje odraslih vzpostavi močnejše vezi z mlajšimi generacijami. Pravi, da jih mora izobraževanje odraslih postaviti v središče in jim ponuditi prostore, kjer se lahko izražajo in počutijo slišani. ELM z novo serijo »Young voices« ponuja tak prostor. Mladi odrasli bodo lahko izrazili svoje poglede, izkušnje in pričakovanja ter s tem soustvarjajo prihodnost izobraževanja odraslih.

Novičnik mlade bralce vabi k sodelovanju. Pišete jim lahko na naslov: elm@kvs.fi, spremljate pa jih lahko tudi na LinkedInu.

© 2025 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content