a/a
10. 6. 2021
V novi številki Elm Magazina berite o učenju odraslih na prostem
Temo junijske številke smo napovedali že pred časom, ko smo vas povabili k pisanju. No, zdaj je pred nami druga letošnja številka revije Elm Magazine. Raziskuje različne tradicije in novosti in odgovarjala na vprašanja:
- kako slediti zgledom formalnega izobraževanja otrok, ki je v zadnjih desetletjih zlasti v nordijskih državah preneslo učenje v naravo,
- kako dobesedno in v prenesenem pomenu prenesti izobraževanje iz učilnice,
- kako je pandemija vplivala na učenje v naravi ali v urbanih okoljih,
- zakaj so različne fizične krajine pomembne za učence in kako jih je mogoče kreativno uporabljati …?
Slovenci imamo dolgo tradicijo učenja odraslih na prostem. V tej številki Damir Josipovič, prostovoljec, ki poučuje na Slovenski univerzi za tretje življenjsko obdobje (SUTŽO) v Ljubljani, pripoveduje zgodbo, kako je učilnico preselil ven. »Nismo mogli daleč,« piše, »zato smo se naučili, kako na svojo vsakdanjo realnost gledati z novimi očmi.«
Vabljeni k branju!