Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

10. 6. 2021

V novi številki Elm Magazina berite o učenju odraslih na prostem

Temo junijske številke smo napovedali že pred časom, ko smo vas povabili k pisanju. No, zdaj je pred nami druga letošnja številka revije Elm Magazine. Raziskuje različne tradicije in novosti in odgovarjala na vprašanja:

  • kako slediti zgledom formalnega izobraževanja otrok, ki je v zadnjih desetletjih zlasti v nordijskih državah preneslo učenje v naravo,
  • kako dobesedno in v prenesenem pomenu prenesti izobraževanje iz učilnice,
  • kako je pandemija vplivala na učenje v naravi ali v urbanih okoljih,
  • zakaj so različne fizične krajine pomembne za učence in kako jih je mogoče kreativno uporabljati …?

Slovenci imamo dolgo tradicijo učenja odraslih na prostem. V tej številki Damir Josipovič, prostovoljec, ki poučuje na Slovenski univerzi za tretje življenjsko obdobje (SUTŽO) v Ljubljani, pripoveduje zgodbo, kako je učilnico preselil ven. »Nismo mogli daleč,« piše, »zato smo se naučili, kako na svojo vsakdanjo realnost gledati z novimi očmi.«

Vabljeni k branju!

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content