Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

24. 10. 2024

V novi številki Andragoških spoznanj obeležujejo 30-letnico izhajanja

Druga letošnja številka Andragoških spoznanj – AS se osredotoča na pomembne izzive in priložnosti na področju vseživljenjskega učenja ter izobraževanja odraslih. Poudarja trajnostno prihodnost ter vlogo ključnih nosilcev izobraževanja odraslih.

V članku Naproti vseživljenjskemu učenju in temu, da se nikogar ne pusti ob strani avtorica Shalini Singh analizira razvoj globalnih politik, ki se usmerjajo od tradicionalnega izobraževanja odraslih k bolj celovitim ekosistemom vseživljenjskega učenja. Poudarja potrebo po večji fleksibilnosti sistemov, ki bi vsem omogočili enak dostop do izobraževalnih priložnosti​. Temu uvodnemu članku sledijo še štirje tematski.

Članek, ki ni tematsko obarvan, obravnava prilagodljiva delovna okolja in njihovo vlogo v izobraževanju odraslih. Marka Radovana poudarja, da prilagodljivi delovni pogoji, na primer možnost dela na daljavo, omogočajo lažje usklajevanje dela in izobraževanja. Analizira tudi razlike v dostopnosti takšnih možnosti glede na različne stopnje izobrazbe in vrste zaposlitve. Zaključuje, da morajo podjetja bolj spodbujati izobraževanje zaposlenih, saj to ne povečuje le njihove usposobljenosti, temveč tudi povezanost z delodajalcem​.

Naslovnica in citat iz 2. številke Andragoških spoznanj 2024.

Revija AS obeležuje 30-letnico izhajanja. V vseh teh letih je ohranila svoje poslanstvo. Prispevki se osredotočajo na vseživljenjsko učenje, pismenost, izobraževanje za dejavno državljanstvo, visokošolsko izobraževanje odraslih, izobraževanje na delovnem mestu in druge sorodne teme. je izpostavljen tudi mednarodni vpliv revije in njen prispevek k dialogu med raziskovalci ter praktiki.

V sklopu tega praznovanja objavljajo intervju z nekdanjimi glavnimi in odgovornimi uredniki. V njem so osvetljeni začetki revije, ključni izzivi, s katerimi so se soočali uredniki, ter vpliv, ki ga je imela revija na razvoj izobraževanja odraslih v Sloveniji. Dr. Ana Krajnc, prva urednica revije, izpostavlja pomembnost revije kot povezovalnega elementa med raziskovalci in praktiki. Drugi uredniki opozarjajo na izzive, ki jih prinaša internacionalizacija ter vključevanje revije v mednarodne bibliografske baze​.

Številka je izjemno zanimiva, vsi prispevki so prostodostopni na spletu.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content