a/a
25. 9. 2020
V novem Biltenu UIL so predstavljene prakse opismenjevanja med pandemijo
Programi za opismenjevanje so med pandemijo COVID-19 močno trpeli. Pokazalo se je, da so številne države v času krize spregledale pomembnost pismenosti in izobraževanja odraslih. Še pred krizo 773 milijonov nepismenih odraslih in mladih ni uspelo pridobiti osnovnih veščin branja in računanja. Na mednarodni dan pismenosti je Unescov inštitut za vseživljenjsko učenje – UIL opozoril, kako pomembno je, da vlade zdaj sprejmejo celovit pristop in na izobraževalni sektor gledajo z vidika vseživljenjskega učenja.
V najnovejši številki Biltena UIL boste izvedeli več o praksah opismenjevanja med pandemijo, najnovejših raziskavah pismenosti, dejavnostih Unescove globalne mreže učečih se mest, novem poročilu o prihodnosti vseživljenjskega učenja in še veliko več.
Če bi želeli prejemati glasila, ki jih izdaja UIL, se lahko nanje naročite na tej povezavi: http://www.uil.unesco.org/subscribe-our-newsletters/.