Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

10. 3. 2022

V novem biltenu UIL predstavlja srednjeročno strategijo delovanja do leta 2029

Srednjeročna strategija Unescovega Inštituta za vseživljenjsko učenje (UIL) za obdobje 2022–2029 (Lifelong learning opportunities for all: medium-term strategy 2022–2029) je bila dokončana na polovici izvajanja Agende za trajnostni razvoj do leta 2030. Poudarja vlogo vseživljenjskega učenja pri doseganju ciljev trajnostnega razvoja ZN in pojasnjuje, kako bo UIL tudi v prihodnje krepil zmogljivosti držav članic za oblikovanje učinkovitih in vključujočih politik in sistemov vseživljenjskega učenja.

V biltenu je objavljen pregled dokumentov, ki predstavljajo rezultate regionalnih posvetovanj pred sedmo mednarodno konferenco o izobraževanju odraslih (CONFINTEA VII), ki bo v maroškem Marakešu. Preberete pa lahko tudi intervju z nekdanjim zapornikom, ki je spregovoril o vlogi visokošolskega izobraževanja pri njegovi rehabilitaciji.

Vabijo k branju najnovejša številka revije International Review of Education (IRE). Obravnava izzive in priložnosti za vseživljenjsko učenje v okviru transnacionalnih migracij in begunskih študij.

To je le nekaj poudarkov iz marčevske številke glasila UIL Bulletin. Starejše številke boste našli v arhivu, na glasilo pa se lahko tudi naročite.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content