Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

28. 2. 2019

V katerih državah je najbolj nujno izboljšati izobraževanje odraslih za dela v prihodnosti?

Svet dela se spreminja. Digitalizacija, globalizacija in staranje prebivalstva močno vplivajo na vrsto in kakovost delovnih mest, ki so na voljo, in na spretnosti, potrebne za njihovo izvajanje. Obseg, v  katerem lahko posamezniki, podjetja in gospodarstva izkoristijo prednosti teh sprememb, je kritično odvisen od pripravljenosti sistema izobraževanja odraslih, da ljudem pomaga razviti in ohraniti ustrezne spretnosti in znanja za hitro spreminjajoči se svet dela.

OECD je sredi februarja izdal poročilo z naslovom Getting Skills Right: Future-Ready Adult Learning Systems.

Prikaz prednostnih nalog za izobraževanje odraslih (The Priorities for Adult Learning dashboard) primerja pripravljenost držav v prihodnosti v sedmih dimenzijah: nujnost, pokritost, vključenost, prilagodljivost in usmerjanje, usklajevanje s potrebami po spretnostih, zaznano usposabljanje ter financiranje.

Poročilo na podlagi prikaza poudarja, na katerih področjih je potrebno ukrepati.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content