Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

13. 4. 2021

Unescov inštitut za vseživljenjsko učenje predstavlja letno poročilo o delu za leto 2020

Čeprav je pandemija COVID-19 imela uničujoče posledice za izobraževanje, gospodarstvo in družbe po vsem svetu, je vse nas prisilila tudi k raziskovanju novih načinov učenja in izobraževanja. Spoznali smo izjemen pomen vseživljenjskega učenja.

Poročilo o delu UIL za leto 2020 (2020 Annual Report of the UNESCO Institute for Lifelong Learning) prikazuje, kako se je Inštitut spoprijel z izzivi, ki jih predstavlja pandemija, in s tem kljub nepredvidljivim okoliščinam oblikoval inovativne in ustvarjalne načine za krepitev zagotavljanja možnosti vseživljenjskega učenja za vse.

Leta 2020 je UIL sodeloval z 229 člani Unescove globalne mreže učnih mest, da bi vseživljenjsko učenje vključili v svoje načrte za ukrepanje ob nesrečah. Inštitut je še naprej sodeloval pri spodbujanju pismenosti. Imel je pomembno vlogo pri krepitvi zmožnosti oblikovalcev politiki n drugih deležnikih za izvajanje programov družinske pismenosti ter še dodatno okrepil Unescovo globalno zavezništvo za pismenost (GAL).

Države članice Unesca so se kljub izzivom, ki jih je prinesla svetovna zdravstvena kriza, odzvale povabilu k raziskavi, ki jo UIL pripravlja za peto globalno poročilo o učenju in izobraževanju odraslih (GRALE 5). S tem so utrdile svojo zavezanost k spodbujanju učenja in izobraževanja odraslih.

Vabimo vas, da raziščete virtualno letno poročilo za leto 2020!

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content