a/a
13. 4. 2021
Unescov inštitut za vseživljenjsko učenje predstavlja letno poročilo o delu za leto 2020
Čeprav je pandemija COVID-19 imela uničujoče posledice za izobraževanje, gospodarstvo in družbe po vsem svetu, je vse nas prisilila tudi k raziskovanju novih načinov učenja in izobraževanja. Spoznali smo izjemen pomen vseživljenjskega učenja.
Poročilo o delu UIL za leto 2020 (2020 Annual Report of the UNESCO Institute for Lifelong Learning) prikazuje, kako se je Inštitut spoprijel z izzivi, ki jih predstavlja pandemija, in s tem kljub nepredvidljivim okoliščinam oblikoval inovativne in ustvarjalne načine za krepitev zagotavljanja možnosti vseživljenjskega učenja za vse.
Leta 2020 je UIL sodeloval z 229 člani Unescove globalne mreže učnih mest, da bi vseživljenjsko učenje vključili v svoje načrte za ukrepanje ob nesrečah. Inštitut je še naprej sodeloval pri spodbujanju pismenosti. Imel je pomembno vlogo pri krepitvi zmožnosti oblikovalcev politiki n drugih deležnikih za izvajanje programov družinske pismenosti ter še dodatno okrepil Unescovo globalno zavezništvo za pismenost (GAL).
![2020_Annual_Report_of_the_UIL](https://www.acs.si/wp-content/uploads/2021/04/2020_Annual_Report_of_the_UIL.jpg)
Države članice Unesca so se kljub izzivom, ki jih je prinesla svetovna zdravstvena kriza, odzvale povabilu k raziskavi, ki jo UIL pripravlja za peto globalno poročilo o učenju in izobraževanju odraslih (GRALE 5). S tem so utrdile svojo zavezanost k spodbujanju učenja in izobraževanja odraslih.
Vabimo vas, da raziščete virtualno letno poročilo za leto 2020!