Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

9. 7. 2024

2. številka UIL Library Alert

Druga zbirka virov, ki jih pripravljajo na Inštitutu za vseživljenjsko učenje pri UNESCO (UIL), vključuje širok nabor virov. Prinašajo aktualno in zanimivo vsebino. Po čem boste želeli poseči?

  • V reviji Nature sta bila objavljena dva prispevka, povezana z doseganjem Ciljev trajnostnega razvoja (CTR). Prvi opisuje nov pristop, ki upošteva tako dosedanja prizadevanja kot spremembe, ki so se na poti že zgodile. S sprejetjem te celovite metode lahko svetovna skupnost zagotovi trajnostni razvoj do leta 2050, pri čemer nihče ne bo prezrt. Povezani prispevek se sprašuje, ali je k CTR ob upoštevanju razsežnosti umetne inteligence mogoče pristopiti pametneje.
  • V britanski reviji The Guardian je bil junija objavljen prispevek o vlogi knjižnic pri vključevanju ranljivih skupin. Avtorica jih poimenuje »neuradne jasli, zavetišča za brezdomce, jezikovne šole in ponudniki podpore za azil, saj zapolnjujejo vrzeli, ki jih je pustila država, ki se je odrekla svojim obveznostim«. Opisuje inovativne pristope motiviranih knjižničarjev, ki imajo dovolj moči in se jim zdi vsak vključen posameznik vreden truda.
  • Kaj moramo vedeti o umetni inteligenci v izobraževanju? V publikaciji na 36 straneh je Svetovna banka raziskala devet ključnih inovacij, ki jih poganja umetna inteligenca, v Latinski Ameriki in na Karibih. Vsebina, razdeljena na rešitve za učitelje, študente in vodstvo, je aktualna povsod po svetu.
Kolaž slik, ki prikazuje vsebino 1. številke novičnika UIL Library Alert.

Morda vas zanima prispevek o kritičnem mišljenju mladih odraslih,  povezovanju skupnosti ob vrtnarjenju, razvoju kariere in spretnosti z mikrokrediti ali vplivu podnebnih sprememb na izobraževanje? Raziščite zanimive vsebine, ki jih ponuja novičnik UIL Library.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content