a/a
7. 10. 2024
UIL Library Alert 6: umetnost, enakost spolov, umetna inteligenca
Novičnik predstavlja nekaj zanimivih člankov. Nanašajo se na različne teme: pismenost in druge spretnosti, pogled na spletna izobraževanja, pridobivanje spretnosti v zaporih, pomen umetnosti pri krepitvi spretnosti ter motivacije odraslih in podobno.
- Carlo Smaldone Villani iz italijanske nevladne organizacije Prometeo v intervjuju za revijo ELM Magazin razpravlja o svojih spoznanjih iz projekta Future Social Workers (FSW). V njem razvijajo dejavnosti za pomoč socialnim delavcem pri delu s starejšimi. Ključ je v umetnosti, pravi.
- V reviji Cogent Education so objavljeni izsledki zanimive raziskave z naslovom Neenakost spolov v izobraževanju odraslih: primerjalna študija štirih sistemov učenja odraslih. Rezultati kažejo, da moški pogosteje sodelujejo v neformalnem izobraževanju, ki je povezano z delom in ga sponzorira delodajalec. Ženske razvijajo splošne spretnosti. Udeležujejo se tako izobraževalnih aktivnosti, ki so povezane z delom, kot tistih, ki niso.

- V reviji Science Direct je objavljen članek z dolgim naslovom Razvijanje in potrjevanje ukrepov za teste pismenosti z umetno inteligenco: od samoprijavljenih do objektivnih meril. V projektu AI4future so razvili test pismenosti za umetno inteligenco. Temelji na srednješolskih preverjanjih znanja. Rezultati kažejo, da so testne postavke zanesljive, veljavne in primerne za ocenjevanje izobraževalnih intervencij z umetno inteligenco.
- V reviji ELM je bil objavljen navdihujoč intervju z Gino Ebner o moči in radosti učenja, ki sta v središču novega Manifesta EAEA za učenje odraslih. Prispevek vključuje povezave na videoposnetke, v katerih sogovornica spregovori o vlogi, spremembah in namenu novega Manifesta.
Vabljeni k branju. Uporabite spoznanja prispevkov kot vir svojega raziskovalnega dela!