Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

8. 8. 2024

UIL Library Alert 4: V središču digitalna preobrazba in družbena pravičnost

7. avgusta je izšla četrta številka UIL Library Alert. V njej so predstavljeni ključni viri in publikacije s področja vseživljenjskega učenja. Med osemnajstimi viri, ki so jih izbrali knjižničarji UIL, izpostavljamo štiri:

Transformacija izobraževanja odraslih v digitalni dobi: avtorja Julia Rott in Bernhard Schmidt-Hertha raziskujeta, kako so se institucije za izobraževanje odraslih med pandemijo COVID-19 preusmerile na spletno izobraževanje. V intervjuju z vodji teh institucij analizirata izzive in priložnosti digitalne preobrazbe.

V članku Vpliv kritične teorije na politiko izobraževanja odraslih Palle Rasmussen raziskuje prispevek kritičnih teoretikov Frankfurtske šole k izobraževanju odraslih. Čeprav je bilo izobraževanje odraslih za te teoretike manj pomembno področje, njihova dela ponujajo pomembne vpoglede v izobraževalno politiko.

Kolaž slik, ki prikazuje vsebino 1. številke novičnika UIL Library Alert.

Predstavljena je študija o razumevanju družbenih medijev za državljansko vzgojo pri mladih priseljencih. Raziskuje, kako mladi priseljenci v ZDA uporabljajo družbene medije za razreševanje državljanskih vprašanj, vključevanje v izobraževanje sebe in svojih skupnosti ter za upiranje ksenofobni retoriki. Raziskovalci so analizirali več kot 2200 objav na Twitterju in izvedli 11 intervjujev s 37 mladimi priseljenci. Ugotovitve kažejo, da so družbena omrežja ključnega pomena za državljansko vzgojo teh mladih.

Druga številka revije MOJA Journal of Adult Education obravnava izgradnjo skupnostnih prehranskih sistemov in konceptualizacijo upanja v času kriz. Poseben poudarek je na globalni večplastni krizi, ki vključuje podnebne spremembe in pandemijo, ter na vlogi izobraževanja odraslih pri soočanju s temi izzivi.

Vabimo k branju najnovejše številke UIL Library Alert. Vse predstavljene publikacije ponujajo vpogled v različne vidike izobraževanja odraslih v sodobnem času, pri čemer vsaka poudarja specifične izzive in rešitve v različnih okoljih in kontekstih.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content