Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

14. 3. 2022

Tematska izdaja IRE obravnava izzive vseživljenjskega učenja v kontekstu transnacionalnih migracij

Namen devetih izjemnih člankov  nove tematske številke revije International Review of Education – Journal of Lifelong Learning (IRE) je premislek o odnosu med mobilnostjo, znanjem, raznolikostjo, vključevanjem in vseživljenjskim učenjem v kontekstu transnacionalnih migracij.

Ta številka, ki jo je kot gostja uredila Shibao Guo z Werklund School of Education Univerze v Calgaryju v Kanadi, pojmuje mobilnost migrantov, beguncev in prosilcev za azil kot krožno in transnacionalno, ne pa enosmerno, in presega okvir metodološkega nacionalizma.

 

Citat iz uvodnika oktobrske številke revije IRE.

Raziskovane teme vključujejo med drugim:

  • vlogo vseživljenjskega učenja pri prehodu nedavnih priseljencev na trg dela;
  • poglede mednarodno izobraženih medicinskih sester na mehke veščine;
  • delo na področju raznolikosti v organizaciji za pomoč priseljencem;
  • potencial transkulturnega vseživljenjskega učenja;
  • posredovanje staršev priseljencev pri zagovarjanju jezikovne politike v imenu njihovih otrok;
  • kritične poglede na prakse vključevanja odraslih študentov priseljencev;
  • kritični pristop k vseživljenjskemu izobraževanju beguncev, ki priznava načine, na katere je kolonialna preteklost še vedno dejavna v neenakostih sedanjosti …

Vabimo k branju.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content