a/a
14. 3. 2022
Tematska izdaja IRE obravnava izzive vseživljenjskega učenja v kontekstu transnacionalnih migracij
Namen devetih izjemnih člankov nove tematske številke revije International Review of Education – Journal of Lifelong Learning (IRE) je premislek o odnosu med mobilnostjo, znanjem, raznolikostjo, vključevanjem in vseživljenjskim učenjem v kontekstu transnacionalnih migracij.
Ta številka, ki jo je kot gostja uredila Shibao Guo z Werklund School of Education Univerze v Calgaryju v Kanadi, pojmuje mobilnost migrantov, beguncev in prosilcev za azil kot krožno in transnacionalno, ne pa enosmerno, in presega okvir metodološkega nacionalizma.
Raziskovane teme vključujejo med drugim:
- vlogo vseživljenjskega učenja pri prehodu nedavnih priseljencev na trg dela;
- poglede mednarodno izobraženih medicinskih sester na mehke veščine;
- delo na področju raznolikosti v organizaciji za pomoč priseljencem;
- potencial transkulturnega vseživljenjskega učenja;
- posredovanje staršev priseljencev pri zagovarjanju jezikovne politike v imenu njihovih otrok;
- kritične poglede na prakse vključevanja odraslih študentov priseljencev;
- kritični pristop k vseživljenjskemu izobraževanju beguncev, ki priznava načine, na katere je kolonialna preteklost še vedno dejavna v neenakostih sedanjosti …
Vabimo k branju.