a/a
24. 3. 2021
Tema poletne številka revije Elm bo učenje odraslih na prostem – povabilo k pisanju
Šele dobro je izšla številka z nadvse aktualno vsebino – kakšna je prihodnost izobraževanja odraslih, ko v uredništvu revije Elm že načrtujejo naslednji dve številki.
Poletna številka bo namenjena učenju odraslih na prostem. Raziskovala bo različne tradicije in novosti in odgovarjala na vprašanja: kako dobesedno in v prenesenem pomenu prenesti izobraževanje iz učilnice, kako je pandemija vplivala na učenje v naravi ali v urbanih okoljih, zakaj so različne fizične krajine pomembne za učence in kako jih je mogoče kreativno uporabljati? Slovenci imamo dolgo tradicijo učenju odraslih na prostem. Če omenimo le študijske krožke … Zato toplo vabljeni, da prispevate. Rok za oddajo prispevkov je 7. april.
V jesenski številki bodo zbrali prispevke o razmerju med raziskavami in prakso na področju izobraževanja odraslih. Vprašanja, ki se jih bo lotevala, so: kakšna je vloga znanja, ki temelji na raziskavah, pri vsakodnevnem izobraževanju in obratno, kako bi lahko premostili vrzel med raziskavami in prakso?
Prispevate lahko najrazličnejše vrste člankov: novice, intervjuje, (foto)reportaže, mnenja, video posnetke … Pomembno je le, da morajo biti vse zgodbe povezane z vseživljenjskim učenjem. Če imate kakšno idejo, pa četudi ni razvita prav do konca, pišite na e-naslov: elm@kvs.fi. Veseli bodo vašega odziva.