Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

26. 3. 2021

Tema nove številke Elm Magazine je prihodnost izobraževanja odraslih

Letošnja prva številka evropske  spletne  revije o vseživljenjskem učenju in izobraževanju odraslih – Elm Magazine (European Lifelong Learning Magazine) poskuša odgovoriti na vprašanje, katere novosti in izzivi bodo oblikovali izobraževanje odraslih v svetu po pandemiji.

V uvodniku z naslovom Tehnologija nas sama ne more rešiti avtorica Heini Huhtinen ugotavlja, da so mehke veščine vedno bolj potrebne. Ob tem pa se sprašuje, ali sploh razumemo, kaj učenje teh veščin zahteva v digitalnem svetu?

Strokovnjaki za izobraževanje odraslih iz Srbije, z Nizozemske in s Finske v članku Utopije in distopije učenja delijo svoje sanje in strahove glede prihodnosti učenja odraslih.

Empatija je nujna veščina v prihodnosti, ko človeštvo rešuje vedno bolj zapletene globalne probleme. Kako se naučimo biti bolj empatični v polariziranem svetu? O vsem tem razmišlja Anne Tastula v prispevku z naslovom Prihodnost potrebuje empatijo.

Izobraževalne igre, mobilni kvizi in digitalne značke spreminjajo učenje – to je naslov članka, v katerem so trije strokovnjaki delili svoja stališča o ‘gamifikaciji’. To je beseda, ki je v izobraževanju modna že kar nekaj časa. Za kaj v resnici gre? Kako igranje vpliva na izobraževanje odraslih? 

Medgeneracijsko učenje izboljša počutje udeležencev, krepi skupnosti in pomaga pri reševanju zapletenih vprašanj. Zato ima svetlo prihodnost. Tako je zapisala v članku Ko se združijo različne generacije, zmagajo vsi Finka Anna Pöysä, ki živi in dela v Lizboni. 

To je le pet poudarkov iz najnovejše številke Elm Magazine.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content