Andragoški center Slovenije

Andragoški

a/a

13. 11. 2020

Stališča o učenju odraslih in nadaljnjem poklicnem izobraževanju in usposabljanju v Evropi

Vsaj dve tretjini odraslih v vseh državah članicah EU se strinja, da bi morala njihova vlada dati prednost naložbam v izobraževanje odraslih, piše v novi raziskavi Cedefopa.

V raziskavo je bilo vključenih 40.000 ljudi iz Evropske unije, Norveške in Islandije in so stari 25 let in več. Sodelujoči verjamejo, da jim učenje prinaša resnične koristi za njihovo delo in osebni razvoj.

Nekaj podatkov:

  • Po vsej EU se približno 90 % odraslih strinja, da je nadaljnje učenje pomembno za iskanje službe, napredovanje v karieri in dvig plač.
  • Kar 88 % vprašanih trdi, da njihova služba od njih zahteva, da svoje znanje nenehno posodabljajo.
  • V državah članicah je možnosti za učenje odraslih sorazmerno veliko. Vprašani so se strinjali, da je v njihovi državi veliko priložnosti za učenje in usposabljanje, res pa je, da se podatki med državami razlikujejo – od 90 % v Avstriji in 87 % v Nemčiji do 56 % v Franciji in 54 % v Italiji (povprečje EU znaša 72 %).

Raziskava prinaša nova spoznanja. Ljudje v vseh državah članicah cenijo izobraževanje odraslih in poklicno izobraževanje in usposabljanje in menijo, da bi morali biti prednostna naloga za naložbe v njihovi državi. Slaba udeležba pri izobraževanju odraslih in nadaljnjem poklicnem izobraževanju in usposabljanju kot kaže ni posledica negativnih mnenj o tem.

Vabimo vas k branju raziskave Perceptions on adult learning and continuing vocational education and training in Europe.

.

© 2020 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim