Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

7. 10. 2020

Septembrski ALADIN Online Alert

ALADIN Online Alert v svoji septembrski izdaji izpostavlja dva članka, objavljena v reviji International Review of Education. V prvem je izobraževanje odraslih izpostavljeno kot orodje za obvladovanje pandemije. V drugem avtorja raziskujeta vpliv zaprtja javnega življenja na učne vrzeli v Španiji.

UNESCO UIL je poleti izdal dokument z naslovom Od mest se učimo odziva na covid-19. Gre za poročilo s spletnega sestanka o trajnostni družbi, kulturi, ekonomiji in razvoju mestnega okolja v času, ki ga zaznamuje novi koronavirus. Srečanje je organizirala Platforma za učeča se mesta, mrežo učečih se mest so zastopala po eno britansko, kolumbijsko in kitajsko mesto.

Evropska fundacija za usposabljanje (European Trainig Fundation – ETF) v posebni publikaciji obravnava problem študija na daljavo v času pandemije. Mednarodna raziskava je dala zanimive rezultate, tu izpostavljamo dva. Velika večina ustanov se je bolj kot na izvajanje programov osredotočila na preverjanje znanja in opravljanje izpitov, kar 38 % izobraževalnih ustanov pa je zaprlo svoja vrata. Celotno poročilo je na voljo na spletni strani ETF.

Cedefop je pripravil poseben opomnik za delo in učenje na daljavo.

V spletnem novičniku najdete tudi običajne rubrike: Izobraževanje odraslih, Pismenost odraslih, Vseživljenjsko učenje ter Strokovno in poklicno izobraževanje in usposabljanje. V rubriki o pismenosti odraslih je navedena povezava na članek z zanimivim naslovom: Pripovedovanje kot raziskovalna metodologija v izobraževanju odraslih.

Celoten ALADIN Online Alert najdete na spletni strani UNESCO UIL, kjer lahko po arhivu poiščete stare številke ali se na publikacijo naročite.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content