a/a
18. 6. 2024
Revija ELM raziskuje vlogo vizualnih elementov in digitalnega dobrega počutja
Majski novičnik ELM Magazine preleti nove spletne objave. V rubrik Mnenje (Opinion) objavljajo novo serijo kolumn z naslovom Trdim (I argue). V njih so objavljena besedila raziskovalcev, ki v vsakem od njih predstavijo dobro argumentirano izjavo o temi svojega raziskovanja. Tokrat preberite kolumno profesorice Mie Buhl, ki trdi, da imajo vizualni elementi ključno vlogo pri digitalnem učenju.
Akt o umetni inteligenci je prvi pravni okvir o umetni inteligenci doslej, ki obravnava tveganja umetne inteligence in Evropi zagotavlja vodilno vlogo na svetovni ravni. Veljati bo začel junija 2024. Ob tem se zastavljajo številna vprašanja, na primer:
- Kaj morajo učitelji in učenci vedeti o novem aktu?
- Katere dolžnosti in obveznosti izhajajo iz izvajanja umetne inteligence v izobraževanju?
Na ta in številna druga vprašanja odgovarja Norman Röhner, svetovalec za politiko pri združenju All Digital s sedežem v Bruslju, ki si prizadeva za izboljšanje digitalnih spretnosti za vse ljudi.
Tehnologija lahko dela čudeže – od pospeševanja delovnih procesov do povezovanja ljudi z različnih koncev sveta. Kljub čudovitim koristim pa tehnologija prinaša tudi tveganja. Po mnenju Charalambosa Vrasidasa »se lahko ljudje zaradi pomanjkanja znanja in izkušenj počutijo izključene iz virtualnega sveta«. O tem berite v članku Digitalizacija in dobro počutje odraslih: od socialne vključenosti do tveganj za zasebnost.
Preberete lahko tudi rezultate ankete o zadovoljstvu s prenovljeno revijo ELM in izrazite, katere vidike odnosa med raziskovanjem in prakso bi radi raziskali? To bo namreč letošnja jesenska tema.
Prijetno branje vam želimo!