Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

18. 6. 2024

Revija ELM raziskuje vlogo vizualnih elementov in digitalnega dobrega počutja

Majski novičnik ELM Magazine preleti nove spletne objave. V rubrik Mnenje (Opinion) objavljajo novo serijo kolumn z naslovom Trdim (I argue). V njih so objavljena besedila raziskovalcev, ki v vsakem od njih predstavijo dobro argumentirano izjavo o temi svojega raziskovanja. Tokrat preberite kolumno profesorice Mie Buhl, ki trdi, da imajo vizualni elementi ključno vlogo pri digitalnem učenju.

Akt o umetni inteligenci je prvi pravni okvir o umetni inteligenci doslej, ki obravnava tveganja umetne inteligence in Evropi zagotavlja vodilno vlogo na svetovni ravni. Veljati bo začel junija 2024. Ob tem se zastavljajo številna vprašanja, na primer:

  • Kaj morajo učitelji in učenci vedeti o novem aktu?
  • Katere dolžnosti in obveznosti izhajajo iz izvajanja umetne inteligence v izobraževanju?

Na ta in številna druga vprašanja odgovarja Norman Röhner, svetovalec za politiko pri združenju All Digital s sedežem v Bruslju, ki si prizadeva za izboljšanje digitalnih spretnosti za vse ljudi.

Kolaž slik, ki prikazuje vsebino ali avtorje majskih člankov v reviji ELM Magazine 2024.

Tehnologija lahko dela čudeže – od pospeševanja delovnih procesov do povezovanja ljudi z različnih koncev sveta. Kljub čudovitim koristim pa tehnologija prinaša tudi tveganja. Po mnenju Charalambosa Vrasidasa »se lahko ljudje zaradi pomanjkanja znanja in izkušenj počutijo izključene iz virtualnega sveta«. O tem berite v članku Digitalizacija in dobro počutje odraslih: od socialne vključenosti do tveganj za zasebnost.

Preberete lahko tudi rezultate ankete o zadovoljstvu s prenovljeno revijo ELM in izrazite, katere vidike odnosa med raziskovanjem in prakso bi radi raziskali? To bo namreč letošnja jesenska tema.

Prijetno branje vam želimo!

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content