a/a
8. 5. 2024
Revija ELM raziskuje generativno umetno inteligenco in spletno učenje
Aprilska številka novičnika ELM Magazine izpostavlja članke, ki so jih aprila objavili na spletni strani.
António Dias de Figueiredo, upokojeni profesor informacijskih sistemov na univerzi Coimbra na Portugalskem, v intervjuju za ELM opozarja na določene prednosti in morebitne nevarnosti uporabe umetne inteligence v izobraževanju odraslih – in mračno ocenjuje možnosti za enakost na področju digitalnega učenja v Evropi.
V prispevku z naslovom Online learning makes indigenous Sámi languages more accessible se je Katja Pantzar pogovarjala s Tiisu-Maria Näkkäläjärvi. Koordinatorka na Inštitutu za izobraževanje Sámi na Finskem ugotavlja, da se je v zadnjih petih letih zanimanje za saemske jezike precej povečalo. To pripisuje vse večji ozaveščenosti javnosti o saemski kulturi in virtualnim možnostim izobraževanja na daljavo, ki jih ponujajo na Inštitutu.
Orodja, ki uporabljajo generativno umetno inteligenco (GenAI), so se razširila kot požar. Joshua Wilhelm v svoji kolumni izraža zaskrbljenost zaradi naraščajoče, nekritične uporabe teh orodij med študenti. Na podlagi osebnih izkušenj predlaga rešitev: poučevanje celovite pismenosti na področju umetne inteligence.
Ostale vsebine najnovejšega novičnika raziščite sami.