Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

8. 5. 2024

Revija ELM raziskuje generativno umetno inteligenco in spletno učenje

Aprilska številka novičnika ELM Magazine izpostavlja članke, ki so jih aprila objavili na spletni strani.

António Dias de Figueiredo, upokojeni profesor informacijskih sistemov na univerzi Coimbra na Portugalskem, v intervjuju za ELM opozarja na določene prednosti in morebitne nevarnosti uporabe umetne inteligence v izobraževanju odraslih – in mračno ocenjuje možnosti za enakost na področju digitalnega učenja v Evropi.

Kolaž slik, ki prikazuje vsebino ali avtorje aprilskih člankov v reviji ELM Magazine 2024.

V prispevku z naslovom Online learning makes indigenous Sámi languages more accessible se je Katja Pantzar pogovarjala s Tiisu-Maria Näkkäläjärvi. Koordinatorka na Inštitutu za izobraževanje Sámi na Finskem ugotavlja, da se je v zadnjih petih letih zanimanje za saemske jezike precej povečalo. To pripisuje vse večji ozaveščenosti javnosti o saemski kulturi in virtualnim možnostim izobraževanja na daljavo, ki jih ponujajo na Inštitutu.

Orodja, ki uporabljajo generativno umetno inteligenco (GenAI), so se razširila kot požar. Joshua Wilhelm v svoji kolumni izraža zaskrbljenost zaradi naraščajoče, nekritične uporabe teh orodij med študenti. Na podlagi osebnih izkušenj predlaga rešitev: poučevanje celovite pismenosti na področju umetne inteligence.

Ostale vsebine najnovejšega novičnika raziščite sami.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content