a/a
12. 4. 2019
Revija Elm o vrednotenju v izobraževanju odraslih
Prva letošnja številka revije Elm ponuja sedem člankov z zanimivimi razmišljanji o vrednotenju v izobraževanju odraslih. Čeprav večina deležnikov postopke vrednotenja vključuje za različne namene (npr. želja po nadaljnjem izobraževanju, menjava službe, napredovanje na delovnem mestu, osebna rast, dvig samozavesti), ni preproste rešitve, ki bi ustrezala vsem.
Naj med vsemi prispevki na kratko predstavimo tri:
- V prispevku Procesi vrednotenja na podlagi inovacij 21. stoletja – Izzivi pri certificiranju še vedno ovirajo učeče se je izpostavljena potreba po vpeljavi sodobnih metod za priznavanje kompetenc.
- V mnogih državah se za izobraževalca odraslih lahko proglasi skoraj vsakdo. V prispevku Kdo je usposobljen za izobraževalca odraslih? je predstavljen nemški projekt GRETA, s katerim skušajo umestiti strokovni profil izobraževalcev odraslih na področju, ki celo sistemsko dopušča pomanjkljivo usposobljenost le-teh.
- V intervjuju z naslovom Pojmovanje vrednotenja določa, katero znanje smo pripravljeni priznati – in zato je to problem Serge Ravet, francoski strokovnjak za učno tehnologijo, postavlja pod vprašaj monopol vrednotenja, ki temelji na nacionalnih standardih.
Prijetno branje vam želimo.