a/a
25. 3. 2022
Prva letošnja številka revije Elm Magazine
»V spomladanski številki smo želeli raziskati (ponovno) vključevanje odraslih udeležencev izobraževanja – v povezavi z (upajmo) počasi pojemajočo pandemijo, pa tudi na splošnejši ravni,« je v svojem uvodniku zapisala Heini Huhtinen. Sogovorniki, med katerimi je tudi sodelavka ACS Tanja Možina, so skušali odgovoriti na vprašanja: kaj vemo o izkušnjah najranljivejših udeležencev izobraževanja odraslih med pandemijo, kdo so ljudje, ki se v zadnjih letih niso vključevali v izobraževanje odraslih in kako nagovoriti tiste, ki so morda že opustili izobraževanje?
Strokovnjaki za izobraževanje odraslih v zapornih iz Švedske, Škotske in Italije pišejo o tem, do kakšnega izobraževanja imajo dostop ljudje v zaporih v teh državah in zakaj je to pomembno.
V novi izdaji Elm Magazine predstavljajo tudi doktorsko disertacijo socialne psihologinje Pascale Mompoint-Gaillard. V njej piše o različnih razsežnostih vključevanja. »Angažiranost vključuje prepletanje čustvenih, kognitivnih, družbenih in etičnih razsežnosti. Ta zamisel je izjemno uporabna, ko govorimo o učenju odraslih in motivaciji,« pravi Mompoint-Gaillardova.
Vse to in še veliko drugega najdete v novi tematski številki Elm Magazine.
Vabimo k branju!