Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

17. 2. 2020

Prihodnost izobraževanja – individualna odgovornost ali družbeni izziv?

24. januar je letos drugo leto zapored mednarodni dan izobraževanja, ki ga je razglasila Generalna skupščina ZN. Smo v letu 2020 in izobraževanje je praktično del našega vsakdana. Strani časopisov in strokovnih središč so polne novic o konceptih VŽU in neskončnih možnostih izobraževanja. Pa je vse res, se v uvodniku Novičnika o globalnem učenju za izobraževalce sprašuje Maja Drobne iz Kulturno izobraževalnega društva PiNA.

Med drugim vabijo na usposabljanje o globalnem učenju, poročajo s posveta o integraciji oseb s priznano mednarodno zaščito v Sloveniji in EU, pripravi nove knjige z naslovom Media educa-tion for equity and tolerance: theory, policy and practices, ki prinaša poglavja politik, državljanstva, medijskega in medkulturnega izobraževanja, predstavljajo poročilo Analiza področja globalnega učenja v Sloveniji in priporočila za nadaljnjo krepitev področja, pripravljenega v okviru projekta Bridge 47, ter načela učinkovitega komuniciranja o človekovih pravicah.

Novičnik, ki izobraževalce mesečno obvešča o novicah s področja globalnega učenja, nastaja v sklopu projekta Trajnostno. Lokalno. Globalno. Prvi novičnik v novem desetletju je izšel januarja 2020. Koordinacijo prispevkov je opravila Umanotera. Novice lahko spremljate tudi na FacebookuTwitterju in Instagramu pod ključnikom #TrajnostnoLokalnoGlobalno.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content