a/a
15. 5. 2024
Predstavljamo majsko številko glasila UIL
Najnovejši novičnik Inštituta UNESCO za vseživljenjsko učenje (UIL) v središče postavlja pobudo za krepitev digitalnih spretnosti učiteljev pismenosti v Maroku. Cilj pobude, ki jo je razvila Globalna zveza za pismenost (GAL) v sodelovanju s Koalicijo za globalno izobraževanje (GEC), je povečati učinkovito uporabo digitalnih tehnologij pri poučevanju in učenju pismenosti.
Objavljajo poudarke z nedavnega spletnega seminarja z naslovom Izkoriščanje tehnologij za pismenost. Na tem spletnem dogodku so oblikovalci politik, ponudniki izobraževanja in raziskovalci razpravljali o ustreznih tehnologijah in orodjih, ki jih je mogoče uporabiti za podporo programom opismenjevanja mladih in odraslih. Vabijo k ogledu posnetka.
Ne prezrite tudi pomembnih informacij v zvezi z nagrado Unescovo učeče se mesto 2024. Med dogodki izpostavljajo spletna seminarja iz serije Gradnja zelenih, vključujočih in podnebno odpornih mestnih skupnosti – pristop učečih se mest.
Predstavljeni sta navdihujoči zgodbi iz Globalne mreže učečih se mest: angleški Derby in kitajski Guangzhou.
Preglejte celotno vsebino novičnika in se nanj naročite. Starejše številke najdete v arhivu.