a/a
19. 7. 2024
Predstavljajo kar šestnajst različnih virov o izobraževanju, digitalni pismenosti in vseživljenjskem učenju
Če želite biti na tekočem z različnimi viri o izobraževanju, digitalni pismenosti in vseživljenjskem učenju, je tretja številka UIL Library Alert prava izbira. Prinaša aktualno in zanimivo vsebino.
Izpostavlja dva članka iz revije ELM Magazine:
- Isabell Kempf, direktorica UIL, navaja konkretne ukrepe, s katerimi se lahko vseživljenjsko učenje spopade z glavnimi izzivi našega časa;
- drugi prispevek pa prikazuje, kako migrantke gradijo svojo prihodnost s kulinaričnim usposabljanjem v italijanski Modeni v Italiji.
Predstavlja povzetek raziskave, ki se je osredotočila na izobraževanje zapornic v največjem južnoafriškem zaporu. Ta študija obravnava sedem žensk, ki so med prestajanjem kazni končale študij.

Med vsemi predstavljenimi viri naj izpostavimo še dva s spletnih strani:
- Megan O’Neil je na spletni strani nacionalna organizacija za izobraževanje odraslih na Irskem – AONTAS predstavila projekt Voice of the Learner 2.0. Cilj je izboljšati izobraževanje odraslih s poslušanjem potreb in želja učečih se.
- Na spletni strani DVV International so objavili novico, da je DVV International partner v Zavezništvu znanj in spretnosti za Ukrajino. Ustanovljeno je bilo na konferenci o obnovi Ukrajine, 11. junija. Skupaj z več kot 50 partnerji bodo pomagali zagotoviti izobraževanje več kot 180.000 Ukrajincem. Posebna pozornost bo namenjena mladim, razseljenim oseba znotraj države, ženskam in veteranom.
Več informacij najdete tukaj.