Andragoški center Slovenije

Andragoški

a/a

7. 5. 2018

Posebna tematska številka revije International Review od Education

Posebna številka je tematsko vezana na učne zmožnosti in izobraževalne izzive množičnih odprtih spletnih tečajev (MOOC) v vseživljenjskem učenju. Odprti spletni tečaji so za vseživljenjsko učenje pomembni, saj omogočajo pridobivanje najrazličnejših znanj najširšemu krogu ljudi. Odpira pa se vrsta vprašanj, ne samo pedagoških in didaktičnih, pač pa tudi tehnično-tehnoloških, izvedbenih, organizacijskih, oblikovnih in drugih.

V publikaciji je poleg obsežnega predgovora, ki predstavlja spletne tečaje v širšem kontekstu, pet prispevkov. Avtorji prihajajo tako iz Evrope kot Azije in predstavljajo rezultate svojih raziskav. Vsekakor je zanimiva študija primera o avtoritativni razsežnosti kulturnega okolja. Kdo bi si mislil, da se tudi učenci na daljavo v učnih situacijah lahko počutijo zapostavljene? V senci razvoja virtualnih tečajev nastajajo novi poslovni modeli, ki omogočajo večjo kakovost, lepšo obliko, privlačnejši videz spletnih platform, zato je na mestu vprašanje, komu tak prenos znanja največ prinese.

Celotna publikacija v tiskani obliki je na voljo v Knjižnici ACS, predstavitev in posamezni članki pa so prosto dostopni na spletni strani založbe Springer.

© 2019 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim