Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

14. 12. 2018

Posebna številka revije International Review of Education

Vseh sedem prispevkov posebne decembrske izdaje mednarodne znanstvene revije se ukvarja z različnimi pristopi k raziskovanju pismenosti v južni Afriki in Tanzaniji ter na Filipinih in Šri Lanki v Aziji.  Večina avtorjev uporablja kvalitativno metodo raziskovanja, pripovedovanje oziroma etnografski pristop. Gre za način opisovanja in sistematičnega analiziranja osebne izkušnje, da bi razumeli kulturno ozadje.

Gostujoča urednica te izdaje in avtorica enega od prispevkov je Brigit Brock Utne. Etnografska metoda jo je prevzela, ko je poučevala v Tanzaniji in na drugih južnoafriških  univerzah. Tu poznajo celo podiplomski študijski program, imenovan Pripovedovalne študije življenja.

Članki tako prinašajo opis izkušenj posameznikov, tipičnih predstavnikov skupnosti, v katerih živijo. Tako se povežejo osebni, družbeni in politično-zgodovinski okvir življenja.

V drugem delu revije so predstavitve štirih knjig – o izobraževanju odraslih v moderni družbi, mobilnem učenju, izobraževanju in socializaciji marginalnih skupin ter izobraževanju o globalnem državljanstvu.

Tiskana različica je na voljo v Knjižnici ACS, prispevki so brezplačno dostopni na spletu.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content