a/a
20. 7. 2021
Posebna izdaja International review of education o življenju v pandemiji
Uredništvo revije International review of education je že v zadnji lanski številki napovedalo posebno pomladansko izdajo. Avtorji z vsega sveta so bili povabljeni k pripravi prispevkov, izhajajoč iz svojih izkušenj z delom in izobraževanjem na daljavo. Nabral se je bogat snopič 35 prispevkov. Vsi so na voljo v odprtem dostopu.
Urednik Paul Stanistreet z Unescovega Inštituta za vseživljenjsko učenje (UIL) je svoj uvodnik naslovil Leto in še malo nevarnega življenja. Povzel je dogajanje v zdravstvu in šolstvu. Njegova glavna ugotovitev ni presenetljiva – bogate države so imela več dostopa do cepiv, ranljivi so ostali zadaj. Neenakosti so se povečale tako lokalno kot globalno. Podobno je bilo v izobraževanju: nekaterim državam je uspelo ohraniti izobraževalno ponudbo, čeprav v omejenih razmerah, nekaterim pa je umanjkala temeljna tehnološka infrastruktura. Več podrobnosti prinašajo posamezni prispevki.
Celotna številka revije International review of education je v odprtem dostopu objavljena na spletni strani založbe Springer.