Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

5. 2. 2021

Posebna dvojna številka revije International Review of Education o pandemiji in njenih vplivih na izobraževanje

V začetku decembra 2020 je izšla dvojna številka mednarodne znanstvene revije International Review of Education (IRE). Objavljeni prispevki prinašajo rezultate različnih raziskav, vezanih na učinke pandemije novega koronavirusa na izobraževanje.

V uvodnem članku avtorji izpostavljajo, da lahko pandemijo vidimo kot kritični moment človečnosti in solidarnosti ali kot zamujeno priložnost. Poudarjajo, da naši trenutni odzivi odločno vplivajo na družbo prihodnosti, tudi na izobraževanje. Posledice ne bodo vidne le v znanju, ampak se strokovnjaki bojijo tudi širših psihosocialnih učinkov zaprtja izobraževalnih ustanov. Ekonomska kriza, ki je z razmerami neločljivo povezana, povzroča krčenje sredstev, ki jih vlade namenjajo za izobraževanje na vseh ravneh.

V aktualni izdaji torej objavljajo prispevke, ki so nastali spomladi, bili pregledani in dopolnjeni ter tako prinašajo širšo sliko, kot je bilo sprva zamišljeno. Vključujejo bogastvo vpogledov, izkušenj, razmišljanj, opozoril in vizij za prihodnost, ki nam lahko pomagajo pri soočanju s krizo, njenem osmišljanju in premikanju mej.

Novo izdajo, prav tako osredotočeno na vpliv pandemije na izobraževanje, napovedujejo za april 2021.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content