Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

27. 12. 2024

Pomen vodstva v izobraževanju za močnejše šolske sisteme

Na svetovnem srečanju o izobraževanju, ki je bilo od 31. oktobra do 1. novembra 2024 v Fortalezi v Braziliji, je bilo predstavljeno novo poročilo o globalnem spremljanju izobraževanja z naslovom Leadership in education: lead for learning. Preučuje zahteve za dobro vodenje v izobraževanju ter kako se razlikujejo med državami in skozi čas.

Vodenje je v središču kakovostnega izobraževanja. Vedno bolj prevladuje prepričanje, da je vodenje izobraževanja drugi najpomembnejši dejavnik, ki pojasnjuje učne rezultate. Pomembni so vodje na več ravneh: od tistih v šoli do tistih zunaj šole. Tudi tisti zunaj izobraževalnih sistemov, na primer v vladi, ali tisti, ki se ukvarjajo z zakonodajo in nadzorom. Poročilo preučuje, kakšni pogoji morajo biti izpolnjeni, da lahko vodstvo prispeva k boljšim izobraževalnim rezultatom.

Poročilo, ki vključuje pregled zakonodaje in politik glede izbire, priprav ter delovnih pogojev šolskih vodij iz 211 izobraževalnih sistemov, se osredotoča tudi na vprašanje, kateri politični mehanizmi lahko pomagajo privabiti in razvijati vodstvene talente.

Globalnemu poročilu bo sledila izdaja, osredotočena na spol in mladino, ter štiri regionalna poročila.

© 2025 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content