a/a
29. 10. 2024
Oktobrska številka glasila UIL – o praznovanju mednarodnega dneva pismenosti
Glasilo UNESCO Inštituta za vseživljenjsko učenje (UIL) se v oktobrski izdaji osredotoča na praznovanje mednarodnega dneva pismenosti. V kamerunskem mestu Yaoundé se je zbralo več kot 450 udeležencev, 500 pa jih je dogodek spremljalo prek spleta. Osrednja tema je bila »Spodbujanje večjezičnega izobraževanja: Pismenost za medsebojno razumevanje in mir«. Med dogodkom so državo gostiteljico sprejeli v Globalno zvezo za pismenost (GAL). S tem je Kamerun okrepil svojo zavezanost izboljšanju pismenosti in izobraževalnih politik.
Tri kamerunska mesta – Yaoundé 1er, Bikok in Maroua 1er so se letos pridružila UNESCO mreži učečih se mest, kar predstavlja pomemben korak k spodbujanju vseživljenjskega učenja in pismenosti v regiji.

Stalno predstavništvo Nemčije pri Združenih narodih je avgusta in septembra 2024 gostilo razstavo Vseživljenjsko učenje za vse – Opolnomočenje posameznikov, preoblikovanje družb. Razstava poudarja ključno vlogo vseživljenjskega učenja pri doseganju ciljev trajnostnega razvoja ZN.
Posebna pozornost je namenjena tudi spletnemu dnevniku z naslovom Climate assemblies – the fastest road towards climate action? Bjørn Bedsted, mednarodni direktor Demokracije X, v prvem od prispevkov ob Šesti mednarodni konferenci o učečih se mestih razmišlja o potencialu podnebnih skupščin pri pospeševanju zelenega prehoda.
Ne prezrite pa tudi:
- informacij o prihajajočih delavnicah za krepitev zmogljivosti,
- podrobnosti o seriji spletnih seminarjev »Gradnja zelenih, vključujočih in podnebno odpornih urbanih skupnosti – pristop učečih se mest«,
- predstavitev najnovejših publikacij,
- navdihujočih zgodb iz Unescove globalne mreže učečih se mest.
Prijetno branje vam želimo!