Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

24. 1. 2025

Odziv na rezultate raziskave PIAAC v 13. številki UIL Library Alert

13. številka UIL Library Alert ozavešča o objavljenih prispevkih o dogajanju, raziskavah in odzivih v izobraževanju odraslih.

Na kaj se osredotočiti pri vključevanju rezultatov raziskave PIAAC v prakso? Katja Pantzar je za revijo ELM zbrala nekaj stališč. Izpostavila je, da je vseživljenjsko učenje pomembno za družbeno rast, da moramo biti pozorni na enake možnosti in da osebno zadovoljstvo (Well-being) spodbuja veselje do učenja.

Iz rezultatov raziskave PIAAC je pri pripravi prispevka izhajala tudi Xueer Chen. Našla je dokaze za neenako obravnavo spolov v izobraževanju v ZDA.

Mozaik naslovnic in prispevkov v UIL Library Alert št. 13.

Jovita M. Ross-Gordon je v reviji New directions for adult & continuing education objavila prispevek o učnih ovirah odraslih. Razširitev dostopa do učenja za posameznike s posebnimi potrebami je pomembna razsežnost prizadevanj, da bi bili naši programi bolj vključujoči. Poleg tega bo to obogatilo celotno družbo, tudi izobraževalni sistem in učitelje.

Najzanimivejše pa je vabilo k branju 10 najzanimivejših blogov o izobraževanju odraslih v letu 2024. Govorijo o vsem mogočem: umetni inteligenci, t. i. mislečih učilnicah, točkovanju, vključevanju iger v učenje, (ne)branju, starševstvu ipd.

Raziščite UIL Library Alert in izvedeli boste, kaj je novega.

© 2025 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content