Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

20. 6. 2025

Novičnik ELM: maj v znamenju prilagodljivega in vključujočega učenja

Kako narediti vseživljenjsko učenje resnično dostopno? V majski številki revije ELM spoznamo zgodbe in pobude, ki kažejo pot naprej.

Učenje po meri posameznika
Antra Carlsen iz Nordijske mreže za vseživljenjsko učenje piše o moči mikrodokazil. Po njenem so ključ do bolj prilagodljivega izobraževanja – takšnega, ki sledi ritmu življenja in potrebam posameznika.

Kolaž slik, ki prikazuje avtorje majskih člankov v reviji ELM Magazine 2025.

Navdih s Ferskih otokov
Projekt Serbreyt ponuja svež pogled na izobraževanje mladih s posebnimi potrebami. Učenje tam ni enotno za vse, ampak prilagojeno vsakemu posamezniku – z ročnimi spretnostmi, fleksibilnimi načrti in poudarkom na močnih straneh učencev.

EAEA želi ostati vodilni glas
Nova generalna sekretarka evropskega združenja za izobraževanje odraslih, Raffaela Kihrer, stavi na sodelovanje. Kakšna je njena vizija? Močna, povezana mreža, ki skupaj odgovarja na skupne izzive in krepi neformalno učenje po vsej Evropi.

Imate tudi vi zgodbo, ki bi jo želeli deliti z bralci ELM? Pišite jim na elm@kvs.fi. Veselijo se vašega prispevka!

© 2025 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content