a/a
20. 6. 2025
Novičnik ELM: maj v znamenju prilagodljivega in vključujočega učenja
Kako narediti vseživljenjsko učenje resnično dostopno? V majski številki revije ELM spoznamo zgodbe in pobude, ki kažejo pot naprej.
Učenje po meri posameznika
Antra Carlsen iz Nordijske mreže za vseživljenjsko učenje piše o moči mikrodokazil. Po njenem so ključ do bolj prilagodljivega izobraževanja – takšnega, ki sledi ritmu življenja in potrebam posameznika.

Navdih s Ferskih otokov
Projekt Serbreyt ponuja svež pogled na izobraževanje mladih s posebnimi potrebami. Učenje tam ni enotno za vse, ampak prilagojeno vsakemu posamezniku – z ročnimi spretnostmi, fleksibilnimi načrti in poudarkom na močnih straneh učencev.
EAEA želi ostati vodilni glas
Nova generalna sekretarka evropskega združenja za izobraževanje odraslih, Raffaela Kihrer, stavi na sodelovanje. Kakšna je njena vizija? Močna, povezana mreža, ki skupaj odgovarja na skupne izzive in krepi neformalno učenje po vsej Evropi.
Imate tudi vi zgodbo, ki bi jo želeli deliti z bralci ELM? Pišite jim na elm@kvs.fi. Veselijo se vašega prispevka!