Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

24. 12. 2024

Novembrski novičnik ELM Magazine: prožnost, veščine in vključenost za prihodnost

Ključne teme novembrskega novičnika ELM Magazine vključujejo prožnost v politikah izobraževanja odraslih, osredotočenost na veščine namesto formalnih nazivov ter spodbujanje enakosti z mikro-kvalifikacijami.

Predsednik Mednarodnega sveta za izobraževanje odraslih (ICAE), Robbie Guevara izpostavlja potrebo po prožnih politikah, ki temeljijo na partnerstvih. Poudarja, da raznolika narava izobraževanja po zaključenem šolanju zahteva prilagodljivost, ki omogoča odzivanje na potrebe različnih skupin udeležencev.

Christoph Bretgeld iz SkillLab-a poudarja, da bi morali pri ocenjevanju posameznikov upoštevati njihove veščine namesto formalnih nazivov. To še posebej velja za migrante in begunce, katerih znanja pogosto ostajajo nevidna na trgu dela. Sprememba paradigme bi lahko povečala priložnosti za zaposlitev in vključevanje v družbo.

Kolaž slik, ki prikazuje avtorje novembrskih člankov v reviji ELM Magazine 2024.

Po mnenju Paola Federighija z Univerze v Firencah lahko mikrodokazila pomembno zmanjšajo osip med odraslimi učenci. Kratkotrajne izobraževalne aktivnosti so bolj prilagojene njihovim potrebam in urnikom, vendar pa je njihova implementacija na ravni EU še vedno izziv.

Maie Kitsing iz estonskega Ministrstva za izobraževanje in raziskave raziskuje temelje estonskega uspeha pri izobraževanju, kot ga potrjujejo odlični rezultati PISA. Njene ugotovitve kažejo, da je avtonomija visoko usposobljenih učiteljev ključna za upoštevanje potreb učencev, kar bi lahko prenesli tudi na področje izobraževanja odraslih.

Novičnik poleg teh tem obravnava tudi vprašanja digitalnega učenja in vključevanja, pri čemer opozarja na vse večjo potrebo po vseživljenjskem učenju v hitro spreminjajoči se družbi.

Prijetno branje vam želimo!

© 2025 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content