a/a
17. 9. 2021
Nova številka novičnika združenja EAEA
V prvih dneh septembra smo v naše poštne predale prejeli 4. letošnjo izdajo novičnika EAEA (EAEA Newsletter 4/2021). Uvodoma vabijo k branju dveh publikacij, ki podpirata oblikovanje, izvajanje in spodbujanje izobraževanja odraslih v Evropi, usmerjenega v spremembe. Publikaciji sta nastali v projektu FutureLabAE, projektu Erasmus+, katerega cilj je bil povečati proaktivnost sektorja izobraževanja odraslih pri odzivanju na trenutne izzive.
V nadaljevanju opozarjajo na dva spletna dnevnika, objavljena na portalu EPALE:
- V prvem (Transformative Learning in elder learners) Christine Cieslak piše, da je transformativno učenje s svojo vpetostjo v posebna okolja, življenjske situacije in izkustvene okoliščine ključno orodje in cilj, ki ga je treba kot takega spodbujati tudi pri starejših.
- Drugi spletni dnevnik z naslovom Insights from the latest discussion on active ageing and life transitions pa povzema spletno razpravo o aktivnem staranju in življenjskih prehodih, ki je bila 15. julija 2021. Gostila ga je platforma EPALE skupaj z združenjem EAEA.
To so le uvodni poudarki zadnje številke novičnika EAEA. Novice o politiki in projektih ter napoved dogodkov pa najdete tukaj.