a/a
9. 12. 2020
Nov publikacija združenja EAEA raziskuje dostop do učenja odraslih na podeželju
Združenje EAEA je letošnje leto namenilo temi Terensko delo in dostop v izobraževanju odraslih (Outreach and access in adult education).
Novo publikacijo z naslovom Outreach and Access in Adult Learning: Access in Rural Areas so izdali novembra v zbirki EAEA Background Paper.
Po opredelitvi podeželskih območij in opisu korenin izobraževanja odraslih na podeželju (primer Irske in Poljske), avtor publikacije, Dimitrios Charmpis, raziskuje ovire, ki odraslim na podeželju preprečujejo sodelovanje v izobraževanju in učenju.
Predstavlja pa tudi uspešne prakse, ki prispevajo k temu, da se odrasli na podeželju učijo. Med tremi primeri so predstavljeni tudi slovenski študijski krožki, ki jih koordinira ACS in jih je za publikacijo predstavila dr. Nevenka Bogataj.
Na podeželju je treba upoštevati edinstveni kontekst in potrebe v tem okolju, zato so v nadaljevanju navedena tudi priporočila, namenjena ponudnikom izobraževanja in oblikovalcem politik.