Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

14. 4. 2020

Najnovejša številka revije Elm o izzivih starejših učečih se v digitalnem svetu

Brezplačna  evropska  spletna  revija o  vseživljenjskem učenju in izobraževanju odraslih – Elm (European Lifelong Learning Magazine) izide štirikrat letno. Vsaka izdaja je zasnovana tematsko. V prvi letošnji številki pišejo o izzivih starejših učečih se!

Kaj selitev bistvenih storitev na splet in spodbujanje učenja na daljavo pomeni za tiste, ki se ne znajdejo v digitalnem svetu, se sprašuje urednica Heini Huhtinen.

Na Portugalskem samo nekaj več kot tretjina starejših uporablja internet. Za boj proti tej digitalni izključenosti je treba narediti več, trdi raziskovalka Celiana Azevedo.

O vlogi izkustvenega učenja pri učenju starejših izveste več v intervjuju s predavateljico Anito Malinen.

V čem se učenje novega jezika pri odraslih razlikuje od učenja tujega jezika pri otrocih? Pet strokovnjakov z vsega sveta in različnih okolij razpravlja o svojih izkušnjah učenja nemščine v novi domovini.

Večina člankov govori o digitalni usposobljenosti starejših – natančneje o pomanjkanju teh pri starejših. Nižja stopnja medijske pismenosti starejših uporabnikov interneta lahko na primer prispeva k širjenju lažnih novic. Še pomembnejša ugotovitev pa je, da je uporaba digitalnih orodij v družbi vse običajnejša, nezmožnost tega pa vodi v večje tveganje za socialno izključenost.

Vabimo k branju revije Elm!

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content