a/a
18. 5. 2018
Majska srečanja OECD o upravljanju izobraževanja odraslih
Poročilo o oceni stanja spretnosti Slovenije OECD 2017 je opredelilo devet izzivov na področju spretnosti, oblikovanih na osnovi podatkov raziskave PIAAC in drugih študij ter procesov sodelovanja politik in deležnikov.
Z objavljenim poročilom smo vstopili v drugo fazo, t. i. akcijsko načrtovanje Strategije spretnosti, kjer so na osnovi prepoznanih izzivov aktivnosti usmerjene na upravljanje (angl. governance) izobraževanja odraslih, ki jih, po uspešnem dvodnevnem marčevskem srečanju, nadaljujemo v maju.
V tednu od 14. do 18. maja 2018 so potekale različne tematske diskusije v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport ter Narodnega muzeja Slovenije – Metelkova; vse z namenom neposrednega uvida v stanje povezav in sodelovanja na treh ravneh: med ministrstvi, med ministrstvi in lokalno ravnjo ter med ministrstvi in različnimi deležniki.
![](https://arhiv.acs.si/images/OECD_srecanja_v_maju-1.png)
Na lokalni ravni je bila v torek, 15. maja 2018, tematska diskusija na temo povezovanja in sodelovanja različnih akterjev v lokalni skupnosti za potrebe izvajanja programov in aktivnosti izobraževanja odraslih. Razprava je potekala na Ljudski univerzi Jesenice, v njej je sodeloval tudi župan Občine Jesenice, Tomaž Tom Mencinger, in direktorica Ljudske univerze Jesenice, mag. Maja Radinovič Hajdič.
![](https://arhiv.acs.si/images/OECD_srecanja_v_maju-2.png)
Tematske razprave potekajo po metodologiji OECD, ki jih usmerja Ben Game, vodja projekta za Slovenijo, nacionalno koordinacijo vodita Ema Perme in dr. Mojca Štraus v sodelovanju z Andragoškim centrom Slovenije. V razpravah sodelujejo predstavniki devetih ministrstev, gospodarstva, sindikatov, razvojnih inštitucij, predstavniki lokalnih skupnosti, izvajalcev ter drugi, namenjene pa so poglobljeni analizi odgovorov na obsežen niz vprašanj predhodno opravljenega dela v drugi fazi Strategije spretnosti za Slovenijo.