Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

18. 5. 2018

Majska srečanja OECD o upravljanju izobraževanja odraslih

Poročilo o oceni stanja spretnosti Slovenije OECD 2017 je opredelilo devet izzivov na področju spretnosti, oblikovanih na osnovi podatkov raziskave PIAAC in drugih študij ter procesov sodelovanja politik in deležnikov.

Z objavljenim poročilom smo vstopili v drugo fazo, t. i. akcijsko načrtovanje Strategije spretnosti, kjer so na osnovi prepoznanih izzivov aktivnosti usmerjene na upravljanje (angl. governance) izobraževanja odraslih, ki jih, po uspešnem dvodnevnem marčevskem srečanju, nadaljujemo v maju.

V tednu od 14. do 18. maja 2018 so potekale različne tematske diskusije v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport ter Narodnega muzeja Slovenije – Metelkova; vse z namenom neposrednega uvida v stanje povezav in sodelovanja na treh ravneh: med ministrstvi, med ministrstvi in lokalno ravnjo ter med ministrstvi in različnimi deležniki.

Na lokalni ravni je bila v torek, 15. maja 2018, tematska diskusija na temo povezovanja in sodelovanja različnih akterjev v lokalni skupnosti za potrebe izvajanja programov in aktivnosti izobraževanja odraslih. Razprava je potekala na Ljudski univerzi Jesenice, v njej je sodeloval tudi župan Občine Jesenice, Tomaž Tom Mencinger, in direktorica Ljudske univerze Jesenice, mag. Maja Radinovič Hajdič.

Tematske razprave potekajo po metodologiji OECD, ki jih usmerja Ben Game, vodja projekta za Slovenijo, nacionalno koordinacijo vodita Ema Perme in dr. Mojca Štraus v sodelovanju z Andragoškim centrom Slovenije. V razpravah sodelujejo predstavniki devetih ministrstev, gospodarstva, sindikatov, razvojnih inštitucij, predstavniki lokalnih skupnosti, izvajalcev ter drugi, namenjene pa so poglobljeni analizi odgovorov na obsežen niz vprašanj predhodno opravljenega dela v drugi fazi Strategije spretnosti za Slovenijo.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content