Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

14. 4. 2021

Kateri temi se bo LLLP posvečala v letu 2021?

Platforma za vseživljenjsko učenje (LLLP) v zadnji izdaji novičnika (LLLP Insights) napoveduje temo, ki se ji bodo posvečali v letu 2021. Z mnogimi dejavnostmi – posvetovanji, srečanji, strokovnimi dogodki, zagovorništvom ipd. – bodo osvetljevali spreminjajočo se naravo vrednotenja v izobraževanju in njegov vpliv na dobro počutje učečih se (The changing nature of evaluation in education and its impact on learners’ wellbeing).

V rubriki Novice Platforme povzemajo svoje delovanje in napovedujejo nekaj dogodkov, med njimi srečanje Interesne skupine za vseživljenjsko učenje v Evropskem parlamentu, ki bo 27. aprila namenjeno temi Dobro počutje in staranje: pristop vseživljenjskega učenja. Predstavljajo tudi svojo pilotno dejavnost, ki so jo poimenovali Laboratorij za vseživljenjsko učenje – nacionalno izobraževanje za deležnike v izobraževanju (Lifelong Learning Lab – National Training for Education Stakeholders) in jo organizirajo 1. in 2. junija 2021.

Svoje člane obveščajo o evropskih dokumentih, ki so jih sprejeli v zadnjem obdobju, med katerimi sta za izobraževanje odraslih pomembna Akcijski načrt za izvajanje evropskega stebra socialnih pravic in Strategija o pravicah invalidov za obdobje 2021–2030 (Union of Equality: Strategy for the Rights of Persons with Disabilities 2021-2030).

Platforma za vseživljenjsko učenje se je pridružila prizadevanjem Unesca in postala članica Globalne koalicije za izobraževanje (Global Education Coalition – GEC). 

V marčevski številki novičnika predstavljajo še veliko vsebin, od novosti v mreži LLLP, pregleda pomembnega dogajanja v Evropski uniji, prostih delovnih mest, razpisa novega programa Erasmus+ za leto 2021 do predstavitve publikacij in pregleda prihajajočih dogodkov. 

Starejše številke LLLP Insights najdete tukaj. Če so vaš vsebine pritegnile, se naročite na novičnik LLLP.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content