Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

10. 11. 2021

Izšla je nova številka revije IRE

Oktobrska številka revije International Review of Education – Journal of Lifelong Learning (IRE) obeležuje stoletnico rojstva Paula Freireja. Njegove zamisli o svobodi in osvoboditvi ter odnosu med razmislekom in delovanjem v izobraževanju še vedno navdihujejo in izzivajo 50 let po objavi njegovega temeljnega dela Pedagogika zatiranih. Izobraževanje, ki ljudem omogoča, da se kritično ukvarjajo s svetom okoli sebe, in prinaša možnosti za družbene spremembe, je zdaj nujno potrebno.

 

Citat iz uvodnika oktobrske številke revije IRE.

Številni članki v tej številki obravnavajo te ali sorodne teme, nekateri pa se neposredno sklicujejo na Freireja. Šest prispevkov se osredotoča na:

  • pedagogiko za vzpostavljanje miru v visokošolskem izobraževanju (članek je napisala skupina iz Bosne in Hercegovine, Ruande, Kolumbije in Združenega kraljestva),
  • intervencije med šolo in skupnostjo za zajezitev osipa učencev v Južni Afriki,
  • ključne dejavnike, ki vplivajo na ohranjanje ravni pismenosti odraslih učečih se v Kambodži,
  • vseživljenjsko učenje in 30. obletnica poročila o človekovem razvoju,
  • odnos med prepričanji učiteljev o poučevanju in njihovo naklonjenostjo vseživljenjskemu učenju v Turčiji ter
  • neformalno izobraževanje in gospodarsko rast v Nigeriji.

Vabimo k branju.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content