Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

11. 1. 2019

Izšla je 24. številka ALADIN Online Alert

ALADIN Online Alert združuje mednarodne novice o izobraževanju odraslih, pismenosti odraslih, vseživljenjskem učenju ter tehničnem in poklicnem izobraževanju in usposabljanju.

Med novicami iz sveta izobraževanja odraslih, ki so izšle v prvih dneh januarja, izpostavljajo zbornik prispevkov 5. mednarodne konference ICAE 2018 (), ki je bila aprila v Romuniji in Moldaviji, publikacijo Vloga in vpliv izobraževanja odraslih (Adult Education and Development 85/2018), ki smo jo predstavili v prejšnji številki e-Novičk ACS, in posebno izdajo revije Pedagogika zatiranih (Pedagogy of the Oppressed).

Med novicami o pismenosti velja izpostaviti publikacijo o upravljanju digitalnih spretnosti (Managing tomorrow’s digital skills: what conclusions can we draw from international comparative indicators?), ki je brezplačno dostopna v digitalni bralnici UNESCO. Zanimiv je tudi prispevek, naslovljen z vprašanjem: Ali lahko zapolnimo vrzeli v pismenosti s socialnim ozadjem? (Can we close gaps in literacy by social background over the life course?), ravno tako prosto dostopen na spletni strani knjižnice OECD. Tam je na voljo tudi analiza rezultatov raziskave o spretnostih migrantov (Migrants in the Survey of Adult Skills). V rubriki vseživljenjsko učenje objavljajo tudi povezovanje tega pomembnega pojma s trajnostnim razvojem.

ALADIN Online Alert prinaša še veliko drugih zanimivosti. Njihove novice najdete na spletni strani UIL.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content